Termo TK - Tecar terapie

thermo-tk.jpg

.

TERMO TK - TERAPIE HLOUBKOVÝM ZAHŘÍVÁNÍM

V místě Vašeho problému je aplikován vysokofrekvenční proud. Vniká do tkáně téměř neznatelné a v cílové tkáni se přemění na teplo. Na rozdíl od přímých nebo nízkofrekvenčních proudů mají vysokofrekvenční proudy schopnost proniknout povrchovými vrstvami kůže bez ztráty energie. Energie se tak uvolňuje pouze v hlubších vrstvách tkáně a přeměňuje se na teplo.

Vývinem tepla ve tkáních dochází k výrazné aktivaci krevního i lymfatického mikrooběhu, rozšíření cévního řečiště, zlepšení výživy tkání, urychlenému vstřebávání výpotků, potlačení bolesti a uvolnění spazmů hladkého svalstva.

Získejte lepší a bezbolestnější rychlost

Hloubkové teplo z vysokofrekvenčního proudu ve spojení s manuálním ošetřením - tato léčba se nehodí nejen pro elitní sportovce po poranění pohybového aparátu. Během léčby necítíte nic jiného než příjemný pocit tepla. Okamžitý a prospěšný způsob jednání přesvědčí již při první aplikaci! Při aplikaci Thermo TK je aplikován vysokofrekvenční proud, který není pro pacienta znatelný. Inovativní metodou se energie uvolňuje do hlubších vrstev tkáně a přeměňuje se v teplo. Funguje velmi přesně v oblasti akutních problémů ve svalech, šlachách, kostech a kloubech.

• Okamžitě a trvale zbavuje bolesti
  • Urychluje proces hojení a zkracuje dobu zotavení
  • Ošetření je příjemné, bez vedlejších účinků a může být opakováno tak často, jak je potřeba

Thermo TK ve vrcholovém sportu

Příprava svalů před výkonem

Při lepším okysličení jsou svaly více elastické a rychleji reagují, dochází ke zlepšení atletického výkonu.

Zvýšení výkonnosti

Lepší kapilární prokrvení umožňuje zapojení vyššího počtu svalových vlájen s výrazným zvýšením svalového výkonu.

Dekontrakce

Navrácení rovnoháhy a elasticity svalů relaxací tkání, je prevencí svalových poranění.

Odstrajnění svalové únavy

Zvýšení krevního lymfatického oběhu napomáhá odplavení kyseliny mléčené. Dochází ke včasné eliminaci toxinů a znovuobnovení síly a výkonnosti svalové hmoty.

athlete-running_2.jpg

Terapeutické efekty a zařízení

Indikace
Hlubokoteplotní terapie pomocí ThermoTK nabízí velmi širokou škálu terapií.

• Radiální a ulnární epicondylitida

• thermo_1.jpg

• zimmer_thermo-tk.jpg

Kdy je léčba vhodná
Ve všech akutních a chronických stavech podpůrného a pohybového aparátu, např

• Bolest svalů a kloubů,
  • Bolest v oblasti krku a zad,
  • Artróza na bedrech, bedrech, kolenou, rukou,…
  • Tenisový loket nebo golfista loket,
  • Tendinitida,

Jak funguje vysokofrekvenční hloubkové teplo?
Hloubkové teplo s Thermo TK mobilizuje přirozené hojivé procesy: Váš krevní oběh a přísun kyslíku se zlepší, svalová relaxace udržitelně, bolest je výrazně zmírněna. Cesta k aktivnějšímu životu!

Je léčba bezpečná a dobře tolerovaná?
Vysokofrekvenční proud proniká povrchovými vrstvami kůže bez ztráty energie. Kůže se proto nezahřívá, čímž vylučuje podráždění kůže. Aby se dosáhlo rychlého zotavení, lze aplikaci opakovat i několikrát denně

Je léčba bolestivá?
Vůbec ne, právě naopak. Na rozdíl od mnoha konvenčních úprav je zde vysokofrekvenční proud aplikován přímým kontaktem: vstupuje do tkáně ve formě elektromagnetické energie a pouze v hlubších vrstvách je přeměňován na teplo. Necítíte nic jiného než příjemné teplo. Přesně tam, kde je bolest.

Tato služba není nikde hrazena ze zdravotního pojištění. Při dodání poukazu či doporučení od lékaře je však možné okamžité objednání na aplikace. Pokud toto doporučení nemáte, je nutné se nejdříve objednat na naše odborné vyšetření (fyzio 30 min.), při kterém zjistíme, zda jste vhodný klient k využití léčby rázovou vlnou. Pokud pro Vás léčba rázovou vlnou není vhodná, doporučíme Vám vhodné alternativy léčby na odstranění Vašich obtíží s pohybovým aparátem.